Cand depunem formularul F4105 privind casele de marcat electronice?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Utilizatorii de case de marcat cu jurnal electronic trebuie sa depuna o serie de formulare la ANAF pentru diferite situatii. In acest articol dorim sa stabilim care sunt situatiile in care trebuie depus formularul F4105.

Formularul F4105 – Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E la Metodologia si procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale in etapa pre-operationalizare a Registrului), in conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017 se depune intr-un termen de cel mult 5 zile lucratoare de la aparitia urmatoarelor situatii:

  • schimbarea locului de utilizare a AMEF;
  • furtul AMEF;
  • disparitia AMEF;
  • distrugerea AMEF;
  • instrainarea AMEF;
  • alte situatii decat cele prevazute mai sus.

Formularul Formularul F4105 se poate depune doar online cu semnatura digitala pe site-ul: www.e-guvernare.ro

Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-

Articole similare

Comentariul tau aici